Dushi Trends was here | opening van Club AIR Curacao

Schermafbeelding 2015-09-30 om 22.45.56
Afgelopen zaterdag had ik met een paar vriendinnen afgesproken om naar de nieuwe club Air Curacao te gaan. Na een tijd heerlijk wijn drinken op het balkonnetje van een van mijn vriendinnen kwamen we tot de conclusie dat we al uren aan het kleppen waren en het toch echt al lang tijd was om naar Air te gaan. Dat was uiteindelijk ons doel van de avond. Of beter gezegd het begin van ons doel. Wat wij wilde, een onvergetelijke avond hebben en genieten van lekkere muziek in de openlucht. Gelukkig is dat allemaal mogelijk hier op Curacao, want het regent toch bijna nooit. En als het regent, ach dan dansen we lekker even door in de frisse regen. Maar thank god dat het gewoon mooi weer was. Zie je het al voor je, de verlepte mascara….

We stonden op de gastenlijst. De lijst die normaal gesproken zorgt dat je niet in een vervelende rij hoeft te staan tussen de hysterische lipgloss smerende meisjes waar je de slechte versier tructjes van de ‘ik heb mezelf al bijna coma gezopen voordat ik hierheen kwam man’ aan hoeft te horen. Maar helaas moesten we gewoon in de rij staan ondanks de gastenlijst. We waren er gelukkig zo doorheen omdat we al een beetje aan de laten kant waren dus het viel allemaal reuze mee :). Vervolgens toen we de rij door waren, konden we gezellig op de foto. Een wild vreemde gast vond het uiteraard nodig om onze meiden foto bij te wonen. Zie hieronder het resultaat, haha.

12030523_10153713705832871_4119931894790827415_o
Bijgeknipt is het misschien toch beter 😉
12037998_10156034965770507_238484086586654701_n

Bij binnenkomst stond de dansvloer al goed vol en zat het sfeertje er lekker in. Even snel gingen we drankjes halen en toen mochten we eindelijk DANSEN! Niks opbouwen, het feestje zat er gewoon al goed in. Wat wil je nou nog meer? De muziek was een perfecte afwisseling van echt van alles! Ik denk dat iedereen wel een momentje van de avond heeft gehad met een favoriet nummer. Dit moment had ik helaas toen ik net een drankje aan het halen was. DISCLOSURE kwam uit de boxen galmen en ik deed mijn vreugde dansje maar even aan de bar met iemand naast me die eigenlijk ook wel heel hard wilde springen en zingen:
*********Just noise, white noise. I’m hearing static, you’re like an automatic. You just wanna keep me on repeat and hear me crying.********** Dit liedje blijft na een paar jaar als nog een van mijn favorietjes.

12043190_10153713732167871_5366829567184679126_n

Na een paar drankjes  stonden mijn lieve vriendinnetje op het dansblok voor de DJ. Om eerlijk te zijn heb ik het ook geprobeerd, maar ik stond binnen 1 minuut alweer beneden te dansen tussen de mensen. Het uitzicht was heus wel mooi, maar beneden leek me toch een beter idee. De meiden niet getreurd, want ze hebben nog ongeveer een half uur staan dansen op een blok voor de DJ. Rondom de dj boot was een deel van de VIP. Het zag er super leuk uit. Er stonden allemaal staan tafels en mooie mensen te zippen van hun champagne en glazen wodka sinas, appelsap, cola of wat dan ook. Je weet wel, zo’n typische VIP. Het paste helemaal in het mooie plaatje. Daarnaast waren er leuke acts. Meiden in glitter pakjes steelde de show en de mannen op ‘lange benen’ stegen boven ons uit.

Kort samen gevat: Leuke muziek, een volle club/VIP, open air, mooie acts en niet geheel onbelangrijk gezellige vriendinnen. Wij hebben een top avond gehad.

Check hier hun Facebook page voor de foto’s en upcoming evenementen!12042612_10153713717817871_747935005353771458_n
12043137_10153713719947871_481339580610372724_n

Leave a Reply

