The Calvin Klein slip dress is back!!

calvin klein kate moss
Ik kan het me nog zo goed herinneren. Ik als klein meisje van drie jaar liep op de hoge blok hak, vierkante neus, zwarte laarzen van mijn moeder. Want wat vond ik deze mooi als kind. Niet alleen deze prachtige laarzen, maar ook de Levi’s 501 met daarboven een Calvin Klein of Emporio Armani shirt aanbad ik als kind. Of de prachtige simpele zwarte Calvin Klein jurk waar in mijn moeder tot in den treuren heeft geparadeerd op alle coole feestje. Ik vond mijn moeder zo ontzettend cool. En dat is ze nog steeds. <3.

De herinneringen uit deze tijd kwamen langzaam aan terug toen ik de spring/ summer 2016 collectie van Calvin Klein zag. Ik heb weer een uur lang naar alle mooie foto’s gekeken van oa. Claudia Schiffer en Kate Moss. Wauw, deze vrouwen zijn voor mij echt style iconen. Net als mijn moeder voor mij was als kind.

Altijd ben ik al een liefhebber geweest van de 90s style. En Calvin Klein heeft dit seizoen daardoor mijn hart sneller laten kloppen met de slip dress en heel wat herinneringen op gehaald. Wat hou ik van deze collectie en wat hou ik van de simpele 90s slip dress.

Give some applaus dushi’s voor deze prachtige collectie!! bekijk hier de hele collectie.

_CAL1343

1352823020-kate-moss-white-dress-globe__large

Leave a Reply

