Smooties van vers fruit uit Venezuela voor baby en mama

vers fruit
Als ik een relaxte vrije dag heb probeer ik altijd verse fruit hapjes te maken voor kleine Storm. Je kunt hier op het eiland zulk heerlijk vers fruit kopen, dat het zonde zou zijn als ik alles kant en klaar uit potje koop (wat ik overigens ook doe hoor πŸ˜‰ ). Ik varieer van peer, appel, druif, mango, banaan en nog veel meer. De favoriet van Storm blijft toch echt mango met banaan. En om eerlijk te zijn is dat ook mijn favoriete smootie. Vandaag heb ik dus een heerlijke mango, banaan smootie voor mij en voor kleine Storm gemaakt. Dit keer geen fruit hapje voor storm, maar net als mama een echte smootie.

Waar koop je fruit? Mijn persoonlijke favoriet is de centrum supermarket. De centrum heeft een grote groente en fruit afdeling en het is altijd lekker vers. En wil je er een leuk uitstapje van maken dan ga je natuurlijk naar de fruit markt in Punda. Alles komt vers over met de fruit bootjes uit Venezuela. Super leuke bezienswaardigheid als je op vakantie bent bijvoorbeeld.

Wat heb je nodig:
1. Banaan
2. Mango
3. Melk (om het drinkbaar te maken)
4. staafmixer of smootie machine

Eind resultaat: Twee heerlijke gezonde smooties en een blije gezonde baby en mama.banaan bloh
blog banaan 2
blog banaan 3 blog banaan 4 blog banaan 6

Leave a Reply

