I love my Levi’s

DT Levi 2
Voordat ik een paar jaar geleden naar Curacao verhuisde heb ik een paar jaar voor Levi’s gewerkt. Levi was geen liefde op eerste gezicht, maar de liefde die zich uiteindelijk had ontwikkelt, had al snel plaats gemaakt voor passie. Jeans is absoluut een passie voor mij geworden. De manier waarop een goede jeans zicht vormt naar je lichaam vind ik mooi. Hoe cool is het wanneer je een ongewassen jeans koopt, hem draagt en pas na een jaar pas wast (klinkt vies, maar er zijn allemaal trucjes om je jeans schoon te houden zonder wasmachine.). Dan heb je een wassing in je jeans die niemand anders heeft. Je jeans heeft dan echt een eigen karakter. Hieronder zie je foto’s van hoe een dry denim eruit ziet als je hem koopt en als je hem na lange tijd wast. Schermafbeelding 2015-07-28 om 18.50.34Bij Levi’s zullen vrouwen al snel denken aan de altijd goed passende Levi’s Curve ID. De lijn die een broek heeft voor ieder soort billen. Of je nou een Slight, Demi, Bold of Supreme bent, Levi’s heeft de juiste jeans voor je. Zelf ben ik dan ook altijd een gelukkige Demi girl geweest.

Vandaag heb ik iets anders aan, namelijk mijn vintage zwarte Levi’s van de Episode in Amsterdam. Om er voor te zorgen dat dit broekje helemaal mooi aansluit om mijn lichaam, ben ik achter mijn naaimachine gekropen. Binnen een kwartiertje had ik een perfect ingenomen broekje. Van drie maten te groot naar perfecte fit. Geslaagd? Ik vind van wel.

DT Levi 7 DT Levi 3 DT Levi 1
DT LeviHeb je zelf ook broeken die die je graag was strakker zou willen? Dit moet je doen:
1. Jeans binnenste buiten aantrekken.
2. Aan beide kanten afspelden hoeveel er af moet.
3. En innemen maar!
Super simpel en heel erg handig.

Leave a Reply

