White here, white there, white everywere.

DushiTrends Sam Bril

Zoals menig mens van Curacao weet, wordt er veel geklaagd over het feit dat er weinig mooie kleding te vinden is. Nu ben ik het daar tot in zekere zin mee eens. Inderdaad, we hebben geen grote winkel ketens zoals Zara, Forever 21, Bijenkorf etc. op Curacao. Ook hebben we vrij weinig vintage winkeltjes waar je de rekken vol geschiedenis door kan struinen of het genot van winkels met mooie merken zoals Acne of The Row. Maar het is heus niet zo dat er niks te vinden is.

Het is een kwestie van zoeken en weten op Curacao. Op z’n tijd is er wat geduld en creativiteit nodig en er geldt zeker dat je verder moet kijken dan je neus lang is. Op het eerste gezicht ziet het er allemaal niet al te fancy uit, maar als je iets verder kijkt is er een hele boel te vinden. Om het bewijs hier van te zijn, zullen we op Dushi Trends zo nu en dan onze nieuwe aanwinsten met jullie delen.

Vandaag had ik een witte mini rok aan met daarop een wit shirt met uitlopende mouwen Β Om het niet helemaal wit te houden, had ik oranje Nike free’s onder mijn outfit en mijn John Lennon Ray ban zonnebril..

Mijn motto van vandaag: Less is more πŸ™‚

DushiTrends Sam
DushiTrends Sam 3
DushiTrends Sam 2DushiTrends Sam 1
K
leding: Mango Schoenen: Nike (changes)

Leave a Reply

